Nieuws
Het Bergs Koor heeft op uitnodiging van de Lievekamp een mooi (uitverkocht) Meezingconcert verzorgd, één van de acht die jaarlijks door de Lievekamp worden georganiseerd.
De 100 gasten (waaronder veel mensen uit Berghem en zelfs de burgemeester) zongen in de foyerzaal enthousiast mee met het gevarieerde repertoire dat werd uitgevoerd. Nieuw waren twee zelfgemaakte medleys die goed waren opgebouwd. Het publiek genoot volop. Vooral het lied "Ons Dorp" en de nieuwe medleys dus waren een groot succes.
De koorleden hebben ook genoten van dit fijne, geslaagde optreden. En nagenieten kan altijd nog, mede dankzij de mooie foto’s die Willy Boeijen maakte.
Het was weer een en al jeugdig enthousiasme op het Jeugdpronkzitting-podium, dat was leuk om te zien. Ook de slagwerkgroep deed enthousiast mee met o.a. de Super Mario Medley. En tijdens de Kabouterdans en Happy Hardcore werd er volop meegedanst! Wil je ook meedoen met de slagwerkgroep, meld je dan aan voor een gratis proefles
Dat was gezellig! Samen aan een heerlijke brunch bij Oma Peetje en ook nog eens aandacht voor twee jubilarissen!
Iris, een geweldig goede saxofoniste, die 12,5 jaar lid is van de vereniging, en Gert-Jan, die de mijlpaal van 25 jaar wist te bereiken. Naast actief lid is Gert-Jan ook al jaren een trouw bestuurslid, beiden zeer gewaardeerde leden dus! Van harte gefeliciteerd Iris en Gert-Jan!
Zaterdagavond 20 december organiseert Openluchttheater Hoessenbosch traditiegetrouw een sfeervol kerstevenement; ‘Kerstmagie in Hoessenbosch’.
Het Bergs Koor is te gast en draagt bij aan de sfeer door een optreden te verzorgen! Ze zingen om 17.45 uur en om 19.15 uur.
Dus trek je warme kleren aan en kom genieten van vrolijke klanken, knusse lichtjes en heerlijke winterse lekkernijen!

Dat was een verrassing, afgelopen zondag bij Tuincentrum Meijs Heesch; staat daar ons eigen Bergs Koor allerlei mooie liedjes te zingen! Je kwam er helemaal van in de kerst-stemming!
Het was dan ook een mooi programma, leuk om naar te luisteren, en in de pauze was er een heerlijk kopje koffie of thee voor de zangers. Ook na de pauze was er weer volop publiek zodat het enthousiasme van de dirigente en de koorleden afstraalde!















