Nieuws
Leuk was het om als slagwerkgroep weer voor een enthousiast publiek te spelen tijdens de Osse Nacht!
In het publiek genoeg muziekliefhebbers en -kenners want de ritmes werden meteen meegeklapt.
Ben je net als ons ook zo enthousiast over (melodisch) slagwerk en wil je meedoen? Kom eens langs tijdens een repetitie op dinsdagavond 19.45 uur, Zalencentrum De Merx, Berghem.
Wat hebben we een ontzettend leuke middag gehad!
We wisten al van de repetitie dat Martijn van Vuuren van Hollandse meesters in concert mooi en goed kon zingen, maar dat hij het publiek ook nog zo goed wist te amuseren was verrassend, wat een talent!
Wij hebben ons erg vermaakt en nemen deze hele mooie herinnering mee!
Kijk voor meer foto's hier
De slagwerkgroep gaat jullie verrassen tijdens de Osse Nacht in de Lievekamp. Dat doen ze zaterdagavond 22-11 in de sfeervolle Rabozaal, waar het andere jaren erg gezellig was met alle verschillende bands die er spelen. De avond begint om 19.00 uur, maar kom rond 21.30 uur mee genieten van het feestje van de slagwerkgroep! De volledige lineup is hier te vienden
Kaartjes kopen kan via De Lievekamp. Ben er snel bij, want de ervaring leert dat het snel uitverkocht kan zijn!
De slagwerkgroep is al reden genoeg om te gaan naar de Osse Nacht, maar er is voor elk wat wils. Want er is dans, muziek, theater, spoken word, beeldende kunst en dat alles in een sprankelende festivalsfeer.

Dit jaar hebben we als Muziekvereniging Berghem weer mee gedaan aan de Rabo Clubsupport stemcampagne.Fijn dat jullie weer hebben gestemd voor ons, het heeft een mooi bedrag opgeleverd waar we mooie dingen mee kunnen doen. Bedankt allemaal voor jullie support!
Op een zonnige zondag 28 september is de slagwerkgroep afgereisd naar het mooie Millingen aan de Rijn voor een duoconcert samen met de slagwerkgroep van Ons Genoegen.
Beide slagwerkgroepen brachten een mooi en gevarieerd programma. Voor beide groepen een feest der herkenning, veel nummers zijn door beide groepen (door de bevriende instructeurs) al eens gespeeld. Maar er zaten zeker ook verrassingen tussen.
Met als hoogtepunt ongetwijfeld de reprise van het D-eindexamen stuk voor solo marimba door de slagwerkgroep uit Millingen.
Dank aan de supporters die mee zijn afgereisd uit Berghem en op naar de Osse Nacht.











