Op 22 maart was het bij De Merx een waar slagwerk feest! Onze eigen slagwerkers zetten hun beste beentje voor en we genoten van de prachtige klanken en samenspel. Onze jongens kunnen er wat van, het was prachtig! De slagwerkgroep Fanfarekorps Ons Genoegen uit Millingen aan de Rijn trad na de pauze op en liet ons op het puntje van de stoel zitten. Het strakke spel was met muzikaliteit adembenemend mooi! We hadden een mooie middag!
Meer foto's hier





