Dat was gezellig! Samen aan een heerlijke brunch bij Oma Peetje en ook nog eens aandacht voor twee jubilarissen!
Iris, een geweldig goede saxofoniste, die 12,5 jaar lid is van de vereniging, en Gert-Jan, die de mijlpaal van 25 jaar wist te bereiken. Naast actief lid is Gert-Jan ook al jaren een trouw bestuurslid, beiden zeer gewaardeerde leden dus! Van harte gefeliciteerd Iris en Gert-Jan!





